قوانین و مقررات

مدت زمان تحویل پنل:

بعد از پرداخت فرم ثبت نام، پنل در کمتر از نیم ساعت کاری با شما تماس گرفته خواهد شد. اکانت پنل کاربری تحویل داده میشود ولی توجه کنید که خرید خط تلفن ممکن است دو الی پنج روز کاری طول بکشد.

مدارک لازم:

توجه کنید که شماره موبایلی که در اطلاعات پروفایل وارد میکنید، باید بنام (کدملی) شما ثبت باشد و همچنین ایمیل پروفایل نیز معتبر و قابل دسترسی باشد چون مشخصات سرویس برایتان ایمیل خواهد شد. در ادامه تصویر کارت ملی و شناسنامه درخواست خواهد شد. برای تهیه خط از پیش شماره شهر دیگر، هیچ مدرکی دال بر سکونت در شهر مدنظر نیاز نیست.

پشتیبانی:

پشتیبانی تمام کاربران بصورت پیشفرض و بصورت رایگان و دائمی از طریق تیکت داخل سامانه بصورت 24 ساعت شبانه روز انجام میشود. برای پشتیبانی بصورت تلفنی باید بسته پشتیبانی طلایی تهیه کنید که قیمت و تعرفه در منوی ثبت نام مشخص شده است.

نحوه ثبت شکایت:

درصورت داشتن شکایت ابتدا از داخل پنل تیکت ارسال کنید و اگر به نتیجه نرسیدید، با شماره 02191300036 داخلی 4 تماس بگیرید.

– جهت فعال شدن پنل اسکن کارت ملی و شناسنامه را باید از داخل اکانت کاربری بارگذاری کنید.

*خریداری سرویس از این سایت به منزله قبول قوانین ذکر شده است.

* شما موظف هستید قوانین و نکاتی که در آینده از سوی ما یا مخابرات اعلام میشود را رعایت کنید.